۹۱ اصلاح طلب خواستار نامزدی محمد خاتمی شدند

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 2657
بازدید سال : 6209
بازدید کلی : 68842

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 29 / 12 / 1391
نظرات

 

 
 
 
 
سایت بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس، از درخواست ٩١ اصلاح‌طلب از خاتمی برای نامزدی در انتخابات خبر داد.

به نوشته بی بی سی: ٩١ نفر از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و هواداران این جریان در نامه‌ای خطاب به محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، از او خواسته‌اند که برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو اعلام آمادگی کند.
 
نویسندگان این نامه انتخابات پیش رو را، که در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار می‌شود، "فرصتی برای همه علاقه‌مندان به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی" دانسته‌اند که از طریق آن دولتی بر سر کار بیاورند که برای ایران "آرامش، رفاه، پیشرفت و اعتبار جهانی" فراهم بیاورد.
 
البته آنها  در نامه خود هیچگونه اشاره ای به رفتار و عملکرد خود در دوران اصلاحات نکردند که چگونه چوب حراج بر ارزش ها اسلامی و آرمان های امام امت و انقلاب اسلامی زدند و به صراحت "از به موزه تاریخ سپردن افکار امام خمینی(ره)" سخن رانندند.
 
به نوشته بی بی سی: امضاکنندگان نامه درخواست نامزدی آقای خاتمی با اظهار امیدواری نسبت به محبوبیتش او را به نامزدی در انتخابات دعوت کرده و از او خواسته‌اند که "این مسئولیت سخت و جانکاه" را بپذیرد.
 
گفتنی است پیشتر نیز در فضای رسانه‌ای کشور خبری مبنی بر نامه چند تن از اصلاح‌طلبان مجلس به خاتمی برای دعوت از وی به منظور حضور در انتخابات و پاسخ مثبت وی به این دعوت منتشر شد.
 
در این نامه که محمدرضا تابش و غلامرضا تاجگردون نیز از امضا کنندگان آن بودند؛ گفته شده بود رئیس دولت اصلاحات هم این نامه را پذیرفته و حضور خود در انتخابات را قطعی اعلام کرده است.بر همین اساس غلامرضا تاجگردون از نمایندگان اقلیت مجلس نهم ضمن تکذیب نگارش چنین نامه‌ای به خبرنگار فارس گفت: من خاتمی را بسیار قبول دارم و اگر بیایید حتماً به وی رای می‌دهم اما از این نامه خبر ندارم.وی در عین حال تصریح کرد: خاتمی عاقل‌تر از این است که با توصیه کسی کاندیدا شود و خودش هر وقت تشخیص دهد کاندیدا خواهد شد.
 
یک منبع نزدیک به سید محمد خاتمی نیز با بیان اینکه بعید می‌دانم این نامه درست باشد، درباره قطعیت حضور خاتمی در انتخابات ۹۲ به دیدار هفته گذشته خود با خاتمی و مثبت نبودن و عدم‌جمع‌بندی وی برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: بعد از عید و اواخر فروردین فضا روشن‌تر می‌شود اما خاتمی شخصاً علاقه‌ای به حضور ندارد اما عقل جمعی اصلاح‌طلبان در آمدن یا نیامدن وی موثر خواهد بود.
 
محمدرضا تابش خواهرزاده خاتمی و یکی از نمایندگانی که نام وی نیز جز امضاکنندگان این نامه بود ضمن سکوت درخصوص صحت و سقم این نامه درباره احتمال کاندیداتوری خاتمی و پاسخ مثبت وی به این دعوت‌نامه گفت: «قطعی‌تر که شود، صحبت می‌کنیم.»

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 790
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود